باشخصی که دچار حمله عصبی شده چکارکنیم...اگر شخصی به دلیل
باشخصی که دچار حمله عصبی شده چکارکنیم...اگر شخصی به دلیل مصیبت وارده دچار حمله عصبی شده است .پیازی روبه دونیم کرده وجلوی بینی او بگیرید
- ۱.۲k
- ۱۳ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط