این شعار و نماد را دست کم نگیرید
این شعار و نماد را دست کم نگیرید
اگر ایران قوی میخواهیم
این شعار باید عملی شود
باید برخاست و مشت محکمی زد بر دهان و علیه
دشمنان خارجی
نفوذیها
غربگراها
واداده ها
سازشکاران
لیبرالها و تکنوکراتها
روشنفکران غربگرا
مهاجمین فرهنگی
شیلی ، آندولس و لیبی سازان
گرانسازها و ناراضی تراشان
باید برخاست !
اگر ایران قوی میخواهیم
این شعار باید عملی شود
باید برخاست و مشت محکمی زد بر دهان و علیه
دشمنان خارجی
نفوذیها
غربگراها
واداده ها
سازشکاران
لیبرالها و تکنوکراتها
روشنفکران غربگرا
مهاجمین فرهنگی
شیلی ، آندولس و لیبی سازان
گرانسازها و ناراضی تراشان
باید برخاست !
- ۲۲۴
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط