تو بمان

تو بمان
که جمله هستی
به صفای تو بماند ...
#شفیعی_کدکنی
دیدگاه ها (۱)

نگرانی مثل یک اسب چوبی است تکون تکونت می دهد اما به جایی نمی...

.ای صفای قلب زارم🥺❤️‍🩹هر چه دارم از تو دارم....#امام_رضا🌱

حالا تو بمان و دنیای بدون علی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط