خخخ تولدش دوتیر بوده اما این دیدم شعرش خوبه

خخخ تولدش دوتیر بوده اما این دیدم شعرش خوبه
دیدگاه ها (۷)

تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررکککک #میشا...

جیمین واسه عزیزززم ثمین

#یونا وووووووااااااااااااااااااااااااییییییییییی

خووشگل #یونا

هم شعرش خوبه هم‌چالشش

شعرش رو به فارسی دیدم برام یکم بی معنی شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط