وسیع باش و

وسیع باش و
تنها و
سر به زیر و
سخت...!

-سهراب‌جانِمان‌راز‌ِتوانایی‌ِ
زندگی‌کردنو‌فرمودن:)🌱
دیدگاه ها (۱)

😂

‌دیدار تواز شوق مرا خواهد کشت💙

‹ کسی برای عشق نمی‌ میرد ، مگر در قصه‌ ها! ›

رهایی!🖇

زندگی سخته !!!منم سر سخت تر 🙂

با خودت مهربون باش، سخت نگیر، زندگی زود میگذره 🫶🏻🙃

رویا داشته باش !رویا که نداشته باشی ؛زندگی سخت از گلوت پایین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط