خدایییییییااااااااااااعاشقتم همیشه وهمه جاکمکم کردی پس از

خدایییییییااااااااااااعاشقتم همیشه وهمه جاکمکم کردی پس ازاین پس تنهام نزار
دیدگاه ها (۱)

ای وای ازفرداکلاسامون شروع میشه ومن حس درس خوندن ندارم

دوستای گل میشه خواهش کنم امشب برتم دعاکنیدبه بزرگترین حاجتم ...

یاعلی ابن موسی الرضا

سلام صبح جمعه به خیر

تنهام نزار........

چی بگم والا

همیشه آخرش تنهام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط