بچه ها ببخشید اینو گذاشتم داشتم با دوستام جرعت یا حقیقت ب

بچه ها ببخشید اینو گذاشتم داشتم با دوستام جرعت یا حقیقت بازی میکردم بعد دوستم گفت باید عکس بچگیت رو بزاری توی پیجت ولی بعدا حذفش میکنم
دیدگاه ها (۷)

بچه ها ببخشید اینو گذاشتم داشتم با دوستام جرعت یا حقیقت بازی...

حققققق

ببخشید بچه ها نتونستم پارت بدم چون ما داریم اسباب کشی میکنیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط