من از عشق نمی نویسم فقط....

من از عشق نمی نویسم فقط....
از #تُ می نویسم و عشق
خود از کلامم زاده می شود
دیدگاه ها (۱)

تار و پودم#تُ بگوبا دلِ تنها چه کنم ؟

کاشمهرِ پاییزبه دلت بیفتد ، برگردی ...

مِهر را که با نبودنت گذراندم...میشود آبان را اتفاقی بیایی؟با...

زندگی یعنی #تُ

اینم از دو پارت از داستان فعلا نمی نویسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط