بضی وقتا اگه لاین وواتس هم داشته باشی بد نی

بضی وقتا اگه لاین وواتس هم داشته باشی بد نی
خخخخخ
دیدگاه ها (۱۷)

دارکوب

دااایی جوووون تورو خدااااااااعخخخخ

زهرررر مااااااااااااااااااارخخختورو چه به فاز سنگینبوبا دیه ...

ﺩﺭﺩﻫــــــــﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻻﯾــــــــﮏ ﮐـــــﺮﺩﻧــــﺪ ﻭ ﮔﻔـــــﺘﻨﺪ ﺯ...

این بد نی🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط