بانو از سر ارادت به درگاه ملوکانه شما سر تعظیم خم کرده و

بانو از سر ارادت به درگاه ملوکانه شما سر تعظیم خم کرده و به پیشگاه مقدس چشمانتان این بامداد طلایی را بخیر گفته,و بوسه میزنم به عنوان پیشکشی بر دستهای پر از عشق شما...
ووووووووووی سلام صبحت بخیر زندگیم
دیدگاه ها (۱)

هدیه به ماه زیبای زندگی ام....

خوب حالا....دردت به تنم..

من موخام از فردا برم پرورش اندام.خخخخخخ...بلات به تنم..

جونم فدای خنده هات....خخخخخخ

⁦⁦⁦✧wolf✧⁩⁦✯part:¹⁷خانواده پارک و کیم برگشتن خونه طبق معمول ...

فیک مرهم سایه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط