:)منم اینجوریم ولی هر موقع زودتر دادم تحویل نمرم کمتر همه

:)منم اینجوریم ولی هر موقع زودتر دادم تحویل نمرم کمتر همه شده
دیدگاه ها (۴)

کامنت بزارید

:)

والا بخدا از همسایه خو شانس نیاوردیم

هخخخخخخسگه حال میکنه ها

بنده کوییز زبان دادم و مطمعن نمرم منفی ۱۰ شده پس اگه من مردم...

فقط منم که اینجوریم یا نه؟😂

مدیونی اگه فک میکنی منم اینجوریم🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط