سکوت....

سکوت....
دیدگاه ها (۱)

آبجیم خوجمله ...؟؟؟

اینو دختر خالم از شمال فرستاده ....

پورشه من دیگ اذیت میکنه

.......

*سکوت بعد از فروخته شدنت....سکوت بعد از فهمیدن این که اون هی...

سکوت...من سکوت..... شما کامنت بزارید.

بهترین راه سکوت و سکوت یعنی قهر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط