لعينيك أنا دائما أقرأ هذه الآية : (الملجأ لإله الفجر) من
لعينيك أنا دائما أقرأ هذه الآية : (الملجأ لإله الفجر) من لدغة الغيرة عند الحسد عليه .
برای چَشمانَت
همیشه این آیه را میخوانم که :
[ پناه بر خدای سپیدهدَم ]
از گزند حسود در هنگامهیِ
رِشک ورزیدنَش ...♥️
برای چَشمانَت
همیشه این آیه را میخوانم که :
[ پناه بر خدای سپیدهدَم ]
از گزند حسود در هنگامهیِ
رِشک ورزیدنَش ...♥️
- ۷.۸k
- ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط