فریدجونم منتظردیدارتم خیلی ناراحتم که رفتی دلتنگ بغلتم بر

فریدجونم منتظردیدارتم خیلی ناراحتم که رفتی دلتنگ بغلتم برگرد توروخداااا
دیدگاه ها (۲)

بله به همسرانتان محبت کنید خوب باشید...

واقعا کجایی هیچ میدونی چه حالی دارم؟؟؟؟؟

بدون توهیچی ندارم عشقم خیلی تنهام

دوستت دارم عشقمی فریدجان

خیلی ناراحتم

خیلی ناراحتم ............

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط