فقد اینجاش ک شخصیه:))))

فقد اینجاش ک شخصیه:))))
دیدگاه ها (۲)

#روحانی

نرو باقر اگه رفتی نمیگن از رییسی حمایت کردمیگن روحانی و جهان...

ببخشید ولی من فقد قلبمو دارم ک بتون بدم ♡ @kiim_jennie

داستانه اون مردیه که از آسمانخراش میپره و وسط راه برای این ک...

کسی میدونه اینجاش مال قسمت چنده؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط