26 ساعت بعد...
26 ساعت بعد...
..و همچنان پدربرمن زنگ مینهد وطلب نان میکند
ومن هیچ نانی دربقچه ندارمی :( چه کنمی!!؟؟
همان بهتراست که امشب رادرمیان کارتن های مهربان پارک به صبح برسانم هم رومانتیکتراست هم امن تر
اینگونه دست پدربزورگوارهم به من نخواهد رسید
آری همینگونه بخترترههههه
..و همچنان پدربرمن زنگ مینهد وطلب نان میکند
ومن هیچ نانی دربقچه ندارمی :( چه کنمی!!؟؟
همان بهتراست که امشب رادرمیان کارتن های مهربان پارک به صبح برسانم هم رومانتیکتراست هم امن تر
اینگونه دست پدربزورگوارهم به من نخواهد رسید
آری همینگونه بخترترههههه
- ۱۱۵
- ۲۶ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط