حداقل.آهن.باش.زنگ.بزن.گاهی....

حداقل.آهن.باش.زنگ.بزن.گاهی....
دیدگاه ها (۱۲)

😅 😅 😅

دیوونه های مرض 😠 گوش ندین خوووووو:😡 😜

دمت گرم شراره 😍 😅

یعنی نرفتم توی اداره ای که نبینم از این سرخودکارا توی گوشِ ی...

زنگ بزن 😔

زنگ بزن آمبولانسسس

زنگ بزن نیرو دریایی🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط