ayda2017 37313845

دیدگاه ها (۰)

در قيدِ غمم …خاطر آزاد ڪجائی؟تنگ است دلم …قوّتِ فرياد ڪجائی ...

تابو : تو پسرمو کشتییییی😭🗡

(مثلا الان داره اولین باری که ام.وی پخش شده رو میبینه. یعنی ...

بازم میگم تو مانگا یه چیز دیگن😔🤌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط