و این است زندگی....

و این است زندگی....
دیدگاه ها (۱۱)

هستی عاشقتم .....

عاشقتم هستی جوووونم

دل شکستن هنر نیست....!!

دوستت دارم....

در این دنیا زندگی کنیدولی با این دنیا زندگی نکنید

اگر نشد؟ زندگی بعدی ؟ من ذوق آن را در همین زندگی داشتم یا د...

این زندگی #تلخونه(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط