داداشم بعد از سال ها گذاشت ازش عکس بگیرم اونم با گوشی مام

داداشم بعد از سال ها گذاشت ازش عکس بگیرم اونم با گوشی مامانم بی کیفیته
دیدگاه ها (۱۷)

یهوییییی

عشق منههههههههههههه چندتا لا یک داره♡☆♡¿¿¿

کامنت

سلام بچه ها امتهان اول رو دادم مامانم گفت هر امتهانی که بدم ...

فکر کنم فهمید می‌خوام ازش عکس بگیرم 😜😅

بیاین دعا کنیم سال بعد همو کنار این ضریح ببینیم 😚🎀*دعا می کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط