ما می‌توانیمی که میگن اینه!!!

ما می‌توانیمی که میگن اینه!!!
دیدگاه ها (۱)

.

روحش شاد و یادش گرامی...حتما بخونید دوستان

آهنگش چطوره؟

من که لباس تنم هم به سلیقه تو بود...!

کف خیابون که میگن اینه🔻@GHALAMRESANEH

کارما که میگن اینه ها حواستون باشه

میگن انجام ندین بخاطر اینه نه....🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط