سلام بدبخت!✋

سلام بدبخت!✋
دیدگاه ها (۴)

بپرسین!!!

بچه ها من واسه همیشه میرم!! خیلی دوست تون دارم! یه مشکل واسم...

چرا منو ندوووس ؟؟؟

من

توروخدا فالوم کنید

سلام ارمی بدبخت ایرانی خواستم بگم ما بستیه ارمی بمبم نتونستی...

بدبخت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط