‏🦙

‏🦙

[۱۴:۵۱ به وقت کره]

چیکار می‌کنید؟
اونایی که گفتن دارن به من فکر می‌کنن، قبول شدنㅋㅋ
هوا خیلی خوبه.
دیدگاه ها (۱)

‏🐥[۱۴:۰۰ به وقت کره]آه، اینطوریه؟؟غذا خوردی؟؟

‏🐥[۱۳:۰۵ به وقت کره]استی، سلامامروز استی ما قراره چیکار کنه؟

‏🐶[۱۷:۳۳ به وقت کره]هوا خوبه.

اینو همه یه اونایی که خواهر یا برادر دارن درک می کنن😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط