⩇⩇ ۪🍮 nᧉw ρ𖦹st .. 我
⩇⩇ ۪🍮 nᧉw ρ𖦹st .. 我
🇭🇦🇾🇴🇳::
سلام خوبین؟
اولین ترک آلبوم Magnetic
خب این کاور و با بند لب ضبط کردم بعد مدت ها روش افکت گذاشتم
ولی کاور های دیگه کع میخواستم ضبط کنم بند لب بالا نمیومد و برای همین نتونستم و با برنامه دیگع ایی ضبط کردم
اگه کیفیتش بده ببخشید ویسگون اینجوری کرد:)
و اینکه ترک های بعدی رو امشب بزارم ؟
یا بزارم چند روز بگذره؟
راستی روزتون مبارکککک با تاخیررر
(( ببخشید استیکر استفاده نکردم حوصله نداشتم:))
🥞 ֺ つつ 𓈒 𝟷𝟷𝟷 HAYON,,
🇭🇦🇾🇴🇳::
سلام خوبین؟
اولین ترک آلبوم Magnetic
خب این کاور و با بند لب ضبط کردم بعد مدت ها روش افکت گذاشتم
ولی کاور های دیگه کع میخواستم ضبط کنم بند لب بالا نمیومد و برای همین نتونستم و با برنامه دیگع ایی ضبط کردم
اگه کیفیتش بده ببخشید ویسگون اینجوری کرد:)
و اینکه ترک های بعدی رو امشب بزارم ؟
یا بزارم چند روز بگذره؟
راستی روزتون مبارکککک با تاخیررر
(( ببخشید استیکر استفاده نکردم حوصله نداشتم:))
🥞 ֺ つつ 𓈒 𝟷𝟷𝟷 HAYON,,
- ۶.۱k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط