انتخابت کدومهههههه

انتخابت کدومهههههه
خخخخ
دیدگاه ها (۳۲)

...

از در بالا رفتـمپلـه ها را بـاز کردملباس خوابم را خواندمدکمه...

جهنم خالیه !!! باو؟همه ی آدم بدا اینجان که ...!!!!

هه هه ههخخخخههه هه

تانجیروعه؟یوریچیه؟تانجیروعه؟یوریچیه؟کدومهههههه

اشتباهم باشی انتخابت میکنم)

انتخابت کدومه داخل کامنتا بگو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط