گیسُوانَم مَـرا بے تــ❤ ️ــو

گیسُوانَم مَـرا بے تــ❤ ️ــو
نِمیخواهَند...
یِکے یِکے
شانِہـ اَم را
بِــہ مَقصـَدِ آغـوشـِـ تـــو
تـَرڪ مےڪُنَند...!

🍃 🍃 منــ..ـــوعشـــ..ــقم🍃 🍃
دیدگاه ها (۱)

‏تا کنارش هستی میفهمی چقدر دوسش داری وقتی نیست میفهمی عاشقشی

.گذشتی از من ؛به مقصدت رسیدی ؟ !

❤ ️❤ ️:❤ ️❤ ️چه جمع عاشقانه ای ستهر شب!حضور من و خیالتدر کنا...

شب بخیر هایت را بگوتا من مثل "همیشه" بغض‌های آغوشت را در آنس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط