من زخمهای بی نظیری به تن دارم....
من زخمهای بی نظیری به تن دارم....
اما تو مهربان ترینشان بودی....
عمیق ترینشان....
عزیز ترینشان....
بعد از تو آدم ها....
تنها خراش های کوچکی بودند بر پوستم....
که هیچ کدامشان به پای تو نرسیـدند....
به قلبم نرسیدند....
اما تو مهربان ترینشان بودی....
عمیق ترینشان....
عزیز ترینشان....
بعد از تو آدم ها....
تنها خراش های کوچکی بودند بر پوستم....
که هیچ کدامشان به پای تو نرسیـدند....
به قلبم نرسیدند....
- ۱.۵k
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط