همیشه!!

همیشه!!
لا به لای ازدحام ادمها
در خیابان
#زنی هست که روزهاست با کسی نیست
اما
بی انکه بداند
شبها
در رویای ده ها مرد
نقش معشوقه ی لوندی را بازی میکند
که نگاهش
به تنهایی هر مردی را خلع سلاح میکند!

همیشه در کافه ها
زنی هست که پشت قهقهه های بلندش
دارد بغضی را سر به نیست میکند
بی انکه
دستش به اشکی آلوده شود!

همیشه ، در همه جا
زنی هست که
هیچ کس
هستی اش را جدی نمیگیرد...!!
دیدگاه ها (۲)

من که ندیده امزنی #عاشق شودو جز دوست داشتنچیز دیگری را به زب...

زورم به خودش نرسید دلشو زدم...

آدم ها فکر می کنند بعد از رفتنشانباید مانند صندوق پستی زنگ ز...

#والپیپر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط