ما با این تیم زندگی میکنیم

ما با این تیم زندگی میکنیم
دیدگاه ها (۱)

عاشقشم به مولا

پرسپولیس غرید...اسیا لرزید

عاشق این تیمم

این تیم شیرانه

یوخده گیم پلی پرون تو گنشین با من

میگویند چرا از قالیباف تشکر نمیکنید؟!جواب: قالیباف رئیس تیم ...

گاهی به جای واقعیت با چیزایی که توی ذهنمون ساختیم زندگی میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط