کاش منم اربعین کربلا باشم...

کاش منم اربعین کربلا باشم...
دیدگاه ها (۱)

:#یاحسیـــــن...!!اربعیـــــن میرسد از راه و همه کوله به دوش...

بهم گفت رفیق ما لیاقت داریم جز313نفرباشیم❓ .ی لبخندی زدم وبا...

کاش امسال بطلبی اربعین بیام کربلا 🫀🥺

#حسین #محرم #کربلا #دلتنگ_کربلا #اربعین#شهادت

شاید 💔...#امام_حسین #حرم #کربلا #دلتنگی #اربعین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط