دلم تنگهههه واس خیلی از دوستام...
دلم تنگهههه واس خیلی از دوستام...
واس خنده هاشون...
غم و ناراحتیا و دلداری دادنشون ..
حرفیدنشون حتی شده تایپی...
یادشوووووون بخیرررر اون روزای خوووووب یا شاید ما خوب بودیم روزا همون روزان...~_~
چ دنیای بدیه مجازی فقط وابستگی...و بعدش تا ته دنیا بیاد خاطره ها افتادنو ناراحتی....:-(
واس خنده هاشون...
غم و ناراحتیا و دلداری دادنشون ..
حرفیدنشون حتی شده تایپی...
یادشوووووون بخیرررر اون روزای خوووووب یا شاید ما خوب بودیم روزا همون روزان...~_~
چ دنیای بدیه مجازی فقط وابستگی...و بعدش تا ته دنیا بیاد خاطره ها افتادنو ناراحتی....:-(
- ۶۹۶
- ۱۵ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط