یادش بخیر🙃

یادش بخیر🙃
دلم همین الان میخواد دوباره به اون روزا برگردیم😞
کیسه سوزیا فرشاد😞
جنگندگی وحید😞
گلای مهدی😞
پاس گلای محسن😞
پنالتی رامینی😞
دلم همتونو میخواد😞 😞 😞 😞
باورم نمیشه نیستین😔 😔 😔 💔 💔 💔
دیدگاه ها (۲)

افتتاحیه های قبل از تو سوءتفاهم بود. نکُشی‌مون پرطرفدار😂 😎 ...

گزارش ارتش تاژی راجب جدایی تیام😂 😎 @kise_6_sozi 😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط