براى من تنـها تفاوت شـب يلدا با بقـيـه ى شـب ها
براى من تنـها تفاوت شـب يلدا با بقـيـه ى شـب ها
اينـه كه كمـى بيـشتر هيـچـكارى نمى كنـم!
((یلدا مبارک))
اينـه كه كمـى بيـشتر هيـچـكارى نمى كنـم!
((یلدا مبارک))
- ۲۲۳
- ۳۰ آذر ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط