امشب
امشب
هی خدا…
اصلا اینقد داغونم که نمیتونم بگم…
امشب…
راستش امشب…:(
بچه ها…
امشب…
.
.
.
امشب دل من هوس رطب کرده
عاشق شده از عشق تو تب کرده
امشب شب رقص و ساز و اوازه:)
خدا شاهده من دیوونه نیستم ^_^ فقط یک کم خستم ميفهمي خسته...
هی خدا…
اصلا اینقد داغونم که نمیتونم بگم…
امشب…
راستش امشب…:(
بچه ها…
امشب…
.
.
.
امشب دل من هوس رطب کرده
عاشق شده از عشق تو تب کرده
امشب شب رقص و ساز و اوازه:)
خدا شاهده من دیوونه نیستم ^_^ فقط یک کم خستم ميفهمي خسته...
- ۱.۶k
- ۰۱ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط