دریای هم مثل من برای دیدن تو بیقرار است...امواج هم مثل من
دریای هم مثل من برای دیدن تو بیقرار است...امواج هم مثل من خودشان را به دیواره اسکله میکوبند..اما من نمیترسم,,چون ترا دارم..دیگر این تند بادها نگرانم نمیکنند..چون دعای فرشته ای مثل تو با من است..چون کسی مثل تو مرا دوست دارد.و برایم اشک میریزد,,اشکهایم فدای تو..
- ۳۵۷
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط