بچه که بودم
بچه که بودم
از شب ها می ترسیدم،
نکند
تنهایم بگذارند..!
سال هاگذشت...
بزرگ هم که شدم
باز از شب ها می ترسم..!
نکند
تنهایم بگذارد..!
#فرشید_عسکری
از شب ها می ترسیدم،
نکند
تنهایم بگذارند..!
سال هاگذشت...
بزرگ هم که شدم
باز از شب ها می ترسم..!
نکند
تنهایم بگذارد..!
#فرشید_عسکری
- ۳.۶k
- ۰۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط