بعضـے ها بهتر است ...

بعضـے ها بهتر است ...

درحد یک آرزو بمانند ...

براورده شدنشان ...

به بهای شکستن ...

دل تمام مـے شود ...

دیدگاه ها (۲)

والا ب خدا

بدون شرح

⛔ ⛔ ⛔ ⛔

ب سلامتی

💔فکر بی همسفری باتو سرم را سوزاند#قائدناکجایی عزیزترینم؟سلام...

ماندن همیشه خوب نیسترفتن هم همیشه بد نیستگاهی رفتن بهتر است ...

امید زنده است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط