به زودی.....

به زودی.....
من قهرم بازم نمیتونم برم اه 🥺
دیدگاه ها (۳)

استوری جابر اکبری( کسی که توی عکس مشاهده میکنید ) 🦋بازم رفته...

پست خواهر مهیا 🐚فقط چون حامیم توش بود.. 😁

ولی غم مرور با هیچی کم نمیشه 🫠

حس نو......🦋

درسته با هات قهرم🥺ولی نمیتونم بزارمت کنار

شاید بهتره برم بمیرمحالم داره از مجازی بهم میخورهچیکار کنم ب...

نیستی بغلم نمیتونم جادرو برم آروممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط