جمع کنم برم یا زوده هنوز ...؟

جمع کنم برم یا زوده هنوز ...؟
دیدگاه ها (۱)

مگه نه ...؟

🧠 #روانشناسی📎زُل زدن مایه ی آزار است زُل نزنیم؛ به زن چاق تو...

تنهاییِ یک درختم ...!و جز این‌ام هنری نیست ، که آشیانِ تو با...

- او نباشد ؟؟!!ادامشو شما برام بنویسین(:🧡

پشیمونی‌تون زوده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط