1……هرکی ازم ناراحته ١ بذاره

1……هرکی ازم ناراحته ١ بذاره
2……هرکی بودو نبودم فرقی براش نداره ٢ بذاره
3……هرکی ازم متنفره ٣ بذاره
4……هرکی عاشقمه و دوسم داره ۴ بذاره
5……هرکسی حوصلمونداره ۵ بذاره
6……هرکی تودلش ی چیزی هست ودوس داره بگه ۶ بذاره
7……هرکسی حرف نگفته ای باهام داره ٧ بذاره
8……هرکسی دلش برام تنگ شده ٨ بذاره
9……هرکی ازشخصیتم خوشش میاد ٩
10……هرکی نارحتم کرده می خوادببخشمش 10 بذاره
0 ……هرکسی دلش میخواد باهام درد دل کنه ۰ بذاره

خوهشن همه جیواب بدن..!!
دیدگاه ها (۱۵)

یعنی .... خخخخخ

راستی ؛" دوستی " چقدر می ارزد ؟ قدر یک کوه طلا ؟ یا که سن...

صقف اوتاق همی الان یوهوییعسکاس خودمم اووووم ^____^سیفارشاته ...

عایاشومام چنین هستینهن !!!!؟؟؟؟؟^_____^

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط