#اختصاصی

#اختصاصی

وقتی استقلال دهمین قهرمانی لیگ را کسب کند گند ستاره های جعلی‌شان در می آید!

🔴 #اختصاصی/ بخوانید تا بدانید!

🔴 سوال روز؛ هواداران دوچرخه سواران ستاره‌هایشان را از کجای‌شان درآوردند؟!

♦ ️ دوران مدیریتی فتح الله زاده در ‌دوچرخه سواران بود که بخشنامه ای آمد با موضوع این ‌که پرسپولیس و دوچرخه سواران باید به عنوان شرکت، ثبت رسمی شوند

♦ ️ در آن بخشنامه دستور آمده بود مثل تمام شرکت‌ها و برندها باید این دو باشگاه هم لوگو داشته باشند که ثبت رسمی شوند

♦ ️ لوگوی پرسپولیس به همین شکل کنونی ثبت شد و از آن استفاده می‌شود اما فتح الله زاده لوگوی دوچرخه سواران را با دو ستاره ثبت کرد!

♦ ️ یعنی این ستاره ها برای فیفا و ای اف سی جزو لوگوی دوچرخه سواران محسوب می‌شوند نه ستاره ای که برای قهرمانی زده شده باشد!

♦ ️ به عنوان مثال اگر دوچرخه سواران ۱۰ قهرمانی لیگ به دست بیاورد که قرار باشد یک ستاره بگیرد، از نظر فیفا ستاره سومی کنار آن دو ستاره قرار نمی‌گیرد بلکه لوگوی دوچرخه سواران همین است و آن تک ستاره بالای دو ستاره که جزو لوگو محسوب می‌شود قرار می‌گیرد

♦ ️ تا قبل از ثبت رسمی و کار غیر اخلاقی فتح الله زاده، همانطور که روی لباس های چند سال پیش دیدیم لوگوی آن‌ها بدون ستاره بود؛ بنابراین این ستاره ها از نظر فیفا برای قهرمانی نیست و جزئی از لوگو است!!!
دیدگاه ها (۲۱)

پوستر روزنامه پیروزیچاپ چهارشنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

منصوریان پس درست میگفت!😂 👍

اخبار حاکی از این است که رامین رضاییان که صبح امروز فسخ قرا...

کانال رسمی تلگرام وکب کدینگبزرگترین و متفاوت‌ ترین کانال آمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط