زهرررر مااااااااااااااااااار

زهرررر مااااااااااااااااااار

خخخ
تورو چه به فاز سنگین

بوبا دیه خسته شدم اینم عاخرین عکس فازی
من ایییین کااااااا ره نی ستااااااام
وسلاموعلیکوم ورحمتوالله

راستی فازم چیطور بود خوووب بووود
دیدگاه ها (۱۹)

بضی وقتا اگه لاین وواتس هم داشته باشی بد نیخخخخخ

دارکوب

ﺩﺭﺩﻫــــــــﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻻﯾــــــــﮏ ﮐـــــﺮﺩﻧــــﺪ ﻭ ﮔﻔـــــﺘﻨﺪ ﺯ...

البته دورازجون شماااااعبعضیاشونو میگمااااااااااااااااااعععع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط