ولی تو گفتی تنهایی گریه نکنم. آخه چیجوری؟؟ به نظر خودت شد

ولی تو گفتی تنهایی گریه نکنم. آخه چیجوری؟؟ به نظر خودت شدنیه؟؟؟؟😞😔
دیدگاه ها (۳)

ناشناس بذارین

به امید اینکه سال بعد نباشم🙂😂

😉😄

🙂

☆گفتم تنهایی گریه نکنم😭☆#enhypen#itzy#txt#cortis#babymonster...

♥️🍃تو به تنهاییهمه چیز هستیبه خودت تکیه کن‌#عکس_نوشته#تکست_خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط