علی:
علی:
امشب شب احیاست
"یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را
"یک بار به نام من محتاج بینداز
شاید که همان دانه ی تسبیح دعایت
"یکباره بیفتد ، به دریای اجابت"
خدایاهمه راحاجت رواکن
امشب شب احیاست
"یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را
"یک بار به نام من محتاج بینداز
شاید که همان دانه ی تسبیح دعایت
"یکباره بیفتد ، به دریای اجابت"
خدایاهمه راحاجت رواکن
- ۱.۳k
- ۰۴ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط