تنها زمانی
تنها زمانی
"صبور"
خواهی شد، که صبر را یک
"قدرت"
بدانی نه یک
"ضعف"...
آنچه ویرانمان می کند،
روزگار نیست!!!
حوصله ی "کوچک"،
برای "آرزوهای بزرگ" ماست...
"صبور"
خواهی شد، که صبر را یک
"قدرت"
بدانی نه یک
"ضعف"...
آنچه ویرانمان می کند،
روزگار نیست!!!
حوصله ی "کوچک"،
برای "آرزوهای بزرگ" ماست...
- ۹۶۲
- ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط