مـا از حریف نباختیـم ؛

مـا از حریف نباختیـم ؛
یـارامـون گُل بِـع خُـودی زدن :) #khoramabad
دیدگاه ها (۱۴)

فان

شترموز در باب پست قبلی😂 😂

هرکی گفت چیه؟

سیسی های گل یکم لاس زدن یاد بگیرید بعداً به کار میاد 😂

کسی که جرأت دست زدن به خار را ندارد، هرگز نباید آرزوی گل سرخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط