خانم معلم اهوازی به دلیل انفجار گوشی موبایل کشته شد!
خانم معلم اهوازی به دلیل انفجار گوشی موبایل کشته شد!
.
🔸این خانم معلم اهوازی گوشی خود را با الکل ضدعفونی می کند و بلافاصله تماس می گیرد، گوشی کنار صورتش منفجر می شود که متاسفانه بعد از چند روز بستری در بیمارستان فوت میکند.
لطفا مواظب باشید.
.
🔸این خانم معلم اهوازی گوشی خود را با الکل ضدعفونی می کند و بلافاصله تماس می گیرد، گوشی کنار صورتش منفجر می شود که متاسفانه بعد از چند روز بستری در بیمارستان فوت میکند.
لطفا مواظب باشید.
- ۵.۷k
- ۰۲ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط