گریه نکن چشای مننن...خدا کریمه

گریه نکن چشای مننن...خدا کریمه
دیدگاه ها (۳)

بلهههههه

بعضیا حدخودشوووو بدون ...پاشونو از گلیم درازتر نکن

...عاشقتممممم

تو دخمل منیییی فرشتت...

نکن این کارو با مننن 😭🤣اسم بهترین رفیقت چیه؟

انشالله فردا دیگه جام جهانی حالا امروز از جنگ جهانی لذت ببری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط