مثلا تولدمه :-/

مثلا تولدمه :-/

چرا هیچکی تبریک نمیگه خووو
دیدگاه ها (۳۵)

هیییی اینم از تولدم از اول مرداد داشتم روزشماری میکردم تا رو...

دریـ ــا تـ ـه آرامشـ ـہ☺ حتے اثرش از ے قرصݥ بیشتـ ــر☺ #بیت...

همیشہ اونجورے نمیشہ کہ مآ منتظرشیـݥ :(#بیتے

:(#بیتے

لطفا

تولدمه بهم تبریک بگو

امروز تولدمه تبریک نمیگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط