سلام و روز بخیر به همه ی دوستان گلم
سلام و روز بخیر به همه ی دوستان گلم
این دو روز تعطیلی رو ما تو شمال مزاحم یکی از دوستان گل ویس بودیم,,, به ما که خیلی خوش گذشت
اون دوستمونو نمیدونم,, خخخخخ
همین.جا میخواستم کمال تشکر ازشون داشته باشم واقعا تو زحمت افتاده بودند
در ضمن ممنونم از اون دسته از دوستانی که تو این دو روز منو لایک وبرام کامنت گذاشته بودند
شرمنده که نتونستم جواب محبتاتونو بدم ان شاءالله جبران میکنم
در ضمن این پستو من زودتر گذاشتم ولی بخاطر مشکل ویس نیومده بود مجبور شدم دوباره بزارم
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
این دو روز تعطیلی رو ما تو شمال مزاحم یکی از دوستان گل ویس بودیم,,, به ما که خیلی خوش گذشت
اون دوستمونو نمیدونم,, خخخخخ
همین.جا میخواستم کمال تشکر ازشون داشته باشم واقعا تو زحمت افتاده بودند
در ضمن ممنونم از اون دسته از دوستانی که تو این دو روز منو لایک وبرام کامنت گذاشته بودند
شرمنده که نتونستم جواب محبتاتونو بدم ان شاءالله جبران میکنم
در ضمن این پستو من زودتر گذاشتم ولی بخاطر مشکل ویس نیومده بود مجبور شدم دوباره بزارم
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- ۳.۴k
- ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط